Solutie spray curatare filtru de particule catalizator valva EGR PROTEC DPF / Catalyst Cleaner 400ml

vândut de automobilus.ro

Detalii:

PROTEC EGR DPF / Catalyst Cleaner 400 ml este o soluție tehnică avansată concepută pentru curățarea fără demontare a filtrului de particule (DPF) și a convertorului catalitic al autovehiculelor. Produsul dizolvă și îndepărtează depunerile de funingine, cenușă și alte reziduuri din DPF și catalizator, restabilind fluxul optim de gaze de evacuare și performanța motorului. Formula sa se evaporă fără a lăsa reziduuri, asigurând o curățare completă și sigură a componentelor interne.Beneficii și compatibilitate: PROTEC DPF/Catalyst Cleaner poate fi folosit pentru toate tipurile de filtre de particule diesel și convertoare catalitice (atât la motoare diesel, cât și la cele pe benzină). Este ideal pentru curățarea supapei EGR (Recircularea Gazelor de Evacuare) după demontare, contribuind la înlăturarea depunerilor de carbon din această componentă. Recomandat atât pentru ateliere auto, cât și pentru proprietarii de autovehicule care doresc să-și întrețină sistemul de evacuare. O singură doză (400 ml) este de regulă suficientă pentru o operațiune completă de curățare a unui DPF sau catalizator standard.Metodă de utilizarePentru rezultate optime, urmați cu strictețe pașii următori la aplicarea PROTEC EGR DPF/Catalyst Cleaner:Pregătirea motorului: Porniți motorul și lăsați-l să ajungă la temperatura normală de funcționare. Apoi opriți motorul înainte de începerea procedurii de curățare.Acces la DPF/catalizator: Identificați un orificiu de acces către interiorul filtrului de particule sau al catalizatorului (cum ar fi locația unui senzor de temperatură sau presiune din DPF). Demontați acel senzor pentru a crea o deschidere prin care veți aplica soluția de curățare.Aplicarea soluției de curățare: Agitați bine tubul spray înainte de utilizare. Introduceți sonda (tubul) atașată recipientului în deschiderea pregătită și pulverizați spuma de curățare în reprize scurte (~5 secunde fiecare) până când interiorul DPF/catalizatorului este complet saturat. Spuma acționează imediat asupra depunerilor de funingine.Reasamblare: După ce ați aplicat în mod suficient soluția, înlăturați sonda și montați la loc senzorul sau piesa demontată, asigurând etanșeitatea sistemului de evacuare.Regenerare și testare: Porniți motorul și conduceți vehiculul ~20 de minute la turație ridicată, pentru a arde reziduurile dizolvate. Dacă motorul nu declanșează automat regenerarea DPF, inițiați manual o regenerare forțată folosind un tester de diagnoză. La final, verificați memoria ECU și ștergeți eventualele coduri de eroare rămase.Curățarea supapei EGR (opțional): Demontați supapa EGR de pe motor și pulverizați abundent soluția de curățare pe componentele murdare. Lăsați să acționeze câteva minute, apoi înlăturați depunerile înmuiate și reasamblați supapa.Recomandări de siguranță și precauții:Purtați echipament de protecție (mănuși, ochelari) și lucrați într-un spațiu bine ventilat, deoarece în timpul aplicării și al regenerării se degajă vapori și fum.Nu aplicați soluția pe un motor rece; eficacitatea curățării este maximă atunci când motorul și sistemul de evacuare sunt la temperatura optimă de funcționare.Nu porniți motorul pe durata pulverizării; aplicați doar cu motorul oprit, pentru siguranță și eficiență maximă.Respectați instrucțiunile producătorului; nerespectarea pașilor (de ex. omiterea regenerării) poate duce la curățare incompletă și la funcționarea suboptimă a sistemului de evacuare.

Preț:

80.35 RON


Alte detalii:

Vânzător: Automobilus.ro
Brand: Protec

De la același vânzător